Podział odpowiedzialności Zarządu

W ramach podziału pracy Zarządu poszczególne sprawy przedsiębiorstwa Spółki powierza się do prowadzenia i nadzoru w następujący sposób:

Prezes Zarządu

  1. wzrost wartości Spółki,
  2. strategia i rozwój,
  3. pozyskiwanie odbiorców i kontraktowanie sprzedaży produktów i usług,
  4. prowadzenie działań akwizycyjnych i konsolidacyjnych,
  5. inwestycje rzeczowe,
  6. krajowe i międzynarodowe programy dotacyjne,
  7. monitoring i identyfikacja zagrożeń związanych z działalnością Spółki,
  8. public relations, komunikacja i marketing strategiczny,
  9. opracowywanie strategii komunikacji z inwestorami,
  10. obsługa organizacyjna i administracyjna organów Spółki,
  11. zarządzanie zasobami ludzkimi,
  12. wypełnianie obowiązków informacyjnych Spółki jako spółki publicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
  13. systematyczna analiza sytuacji finansowej Spółki, w tym kontrola realizacji zawartych przez Spółkę umów i kontraktów,
  14. organizacja finansowania programów rozwojowych Spółki,
  15. zarządzanie aktywami, kreowanie strategii finansowej, podatkowej i ubezpieczeniowej Spółki oraz nadzór nad ich realizacją,
  16. nadzór nad systemem sprawozdawczości finansowej i podatkowej oraz rozliczeń z tym związanych,
  17. kreowanie systemu budżetowania oraz nadzór nad jego funkcjonowaniem,
  18. nadzór nad opracowaniem i stosowaniem jednolitych zasad rachunkowości w Spółce oraz zapewnieniem ich zgodności z obowiązującym ustawodawstwem,
  19. zarządzanie procesami związanymi z zakontraktowaną sprzedażą produktów i usług,
  20. rozwój strategii w zakresie optymalizacji łańcucha dostaw.

 

Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny

  1. nadzór nad procesem optymalizacji zasobów logistycznych,
  2. zatwierdzanie polityki w zakresie zarządzania zapasami,
  3. zapewnienie nadzoru w obszarze produkcji w zakresie jej zgodności z założeniami ilościowymi i jakościowymi,
  4. zapewnienie wymaganej kontroli jakości produkcji,
  5. nadzorowanie w obszarze produkcji spraw związanych z badaniami technologicznymi,
  6. nadzór nad utrzymaniem wymaganej sprawności technicznej majątku.

Członek Zarządu, Dyrektor ds. korporacyjnych

  1. przeprowadzenie procesu wyboru opcji strategicznych.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych.
Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.