Polityka jakości

Polityka jakości

Celem polityki jest przedstawienie deklaracji zaangażowania kierownictwa w jakość,
w oparciu o wizję Sibelco 2025:

“Staniemy się światowym liderem w wydobyciu, przetwarzaniu i sprzedaży piasku krzemionkowego oraz regionalnym liderem w dziedzinie gliny do ceramiki, minerałów skaleniowych, oliwinów i szkła. Zrównoważony rozwój, w tym nieustanne skupianie się na bezpieczeństwie i redukcji emisji CO2, jest fundamentalną częścią naszej wizji. “

 

Definicje

Jakość oznacza stopień, w jakim zestaw nieodłącznych cech przedmiotu spełnia wymagania.

Wymóg to potrzeba lub oczekiwanie, które jest określone, ogólnie dorozumiane lub obowiązkowe.

 

Sibelco zobowiązuje się do:

  • Zapewnienia satysfakcji klienta ze wszystkich oferowanych produktów i usług poprzez:
    • Proaktywne zrozumienie oczekiwań i potrzeb klientów w celu zapewnienia właściwych rozwiązań.
    • Przestrzeganie specyfikacji uzgodnionych z klientem i aktualizowanie specyfikacji.
    • Uzyskiwania certyfikatów zgodnie z międzynarodowymi standardami, gdy wymagają tego klienci.
    • Przestrzegania obowiązujących przepisów i regulacji.
    • Zwiększania świadomości i podkreślania znaczenia zgodności z przepisami i regulacjami dotyczącymi pasz, gdy jest to wymagane.
    • Skutecznego rozpatrywania reklamacji klientów na czas i zapobiegania ponownemu ich wystąpieniu.
  • Prowadzenia biznesu w efektywny sposób:
    • Wdrożenia wspólnych procesów zapewniania jakości/kontroli jakości, a także określenia obowiązujących wymagań, które są opisane i udokumentowane w ramach Sibelco Operating Model (SOM) oraz na jego podstawie w lokalnych systemach zarządzania.
    • Angażowania ludzi poprzez współpracę, dzielenie się wiedzą i najlepszymi praktykami w całej firmie.
    • Rozwijania kompetencji pracowników poprzez plan szkoleń.
    • Monitorowania procesów i jakości produktów.
  • Ciągłego doskonalenia:
    • Wyznaczania celów jakościowych i planowanie ich osiągnięcia.
    • Monitorowania i pomiaru postępów według KPI skoncentrowanych na wynikach i celach oraz rozpowszechnienie ich w całej firmie.
    • Wykorzystania spotkań dotyczących wydajności. jako rutynowego sposobu identyfikacji problemów i możliwości poprawy.
    • Zaimplementowania narzędzi do rozwiązywania problemów pomocnych w ostatecznym usuwaniu przyczyn źródłowych.
    • Poprawę efektywności systemu zarządzania.
    • Stosowanie podejścia procesowego i myślenia opartego na ryzyku.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych.
Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.