Polityka jakości

Polityka jakości

Jakość

{


Spełnienie
oczekiwań
Klienta

}

Sukces

Rozumiemy potrzeby naszych Klientów i zobowiązujemy się spełniać je, a w szczególności dostarczać nasze produkty w postaci oczyszczonej stłuczki szklanej, dostosowanej pod względem cech, wolumenu i ceny do ich oczekiwań.

Nasze dążenie do zwiększenia zadowolenia Klientów wspomaga wdrożony system zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001 oraz Rozporządzeniem Komisji (UE) Nr 1179/2012, który zobowiązujemy się ciągle doskonalić i rozwijać.

Adam Krynicki,
Prezes Zarządu
Olsztyn, 10.01.2022

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych.
Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.